حباب در ادرار: به چه معناست برای بیماران CKD
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

حباب است که توسط بسیاری از مردم، به خصوص بچه ها را دوست داشت، آنها همیشه با آنها بازی و که ممکن است شاد ترین زمان خود باشد. اما وقتی که حباب به شکل دیگری ظاهر شد، در ادرار ما، وجود هر گونه دیگر نشان می دهد؟ چه این بدان معناست که برای بیماری مزمن کلیه؟

بسیاری عوامل می توانند فوم در ادرار را وجود دارد، می توان آنها را به دو نوع تقسیم می شود. عوامل بیماری و عوامل غیر بیماری است. برای کسانی که حباب های ناشی از عوامل غیر بیماری، آنها را در یک زمان کوتاه ناپدید شد. بنابراین اگر آن را نمی تواند به خودی خود و یا برای مدت طولانی ناپدید شد، شما نیاز به توجه نزدیک به آن است. که ممکن است نشان می دهد بدن شما را اشتباه رفته است، شما بهتر است به یکی از بیمارستان های طبیعی و مشورت پزشک خود را در زمان.

برای بیمار بیماری مزمن کلیه، حباب در ادرار آنها توسط پروتئین تشکیل شده است. پس از کلیه شما آسیب دیده، گلومرولی نمی تواند به طور معمول کار می کنند، بنابراین برخی از پروتئین به ادرار نشت ادرار دفع با آن است. بیماری توسعه یافته، بیشتر و بیشتر پروتئین خواهد نشت، سپس شما می توانید حباب های چشم خود را ببینید. اگر شما می توانید اقدامات در زمان و نه آن سخت خواهد بود برای کنترل آن. پس توجه به آن را. اگر شما به وضوح در مورد آن را نمی دانید، شما می توانید از پزشکان آنلاین ما مشورت، آنها شما را با اطلاعات detailled پاسخ.

در حال حاضر ما می دانیم که برای بیماران CKD، تعداد زیادی از حباب در ادرار خود به معنی عملکرد کلیه خود را به طور جدی آسیب دیده است. بنابراین برای آنها، مهم ترین چیز این است که برای کنترل این بیماری، بلافاصله.

در بیمارستان ما برخی از درمان های منحصر به فرد که ثابت شده است که از روش های درمانی موثر برای درمان CKD وجود دارد. با کمک آنها، بیماران می توانند بهتر و طولانی تر زندگی می کنند. اگر شما علاقه مند به آنها هستند، لطفا به ما ایمیل. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

حباب در ادرار: به چه معناست برای بیماران CKD





:: برچسب‌ها: CKD، حباب در ادرار، حباب در ادرار: به چه معناست برای بیماران CKD ,
:: بازدید از این مطلب : 5142
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 19 تير 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: